6. syyskuuta 2011

Girls - Father, Son, Holy Ghost [Album Stream]


Hejsan kaikki poikaset ja tyttöset! Tämä syksy on hienoa aikaa, kun bändit julkaisevat uutta matskuaan ja aina koulusta kotiin tullessa saa ilahtua siitä, että joku bändi on pistänyt taas uudelta levyltään maistiaisia jakoon tai sitten jopa koko levy, kuten Girls.

Ehdottomasti levyn kohokohta on Vomit. Vomit on uskomaton biisi, ja ei vain musiikillisesti vaan muutenkin. Nimittäin aluksi, kun Vomit julkaistiin sinkkuna minulle jäi siitä hyvin ristiriitaiset fiilikset. Biisi vaikutti hyvältä, mutta jokin siinä tökkisi. Ei se vaan uponnut. No nyt, kun tuosta sinkusta on jo aikaa muutaman viikkoa olen rakastunut kyseiseen biisiin. Nyt ymmärrän täysin muiden hehkutukset biisistä. Vomitin kaltaiset biisit, jotka lumoavat kuuntelijan vasta ajan kanssa ovat aina ihan mahtavia. Se on hieno tunne, kun biisi, joka ei aiemmin vaikuttanut kummemin vie sinulta nyt lähes tajun kankaalle.

Ainiin! Levy sitten julkaistaan 13. päivä. Mainitaan sekin vielä.

3 kommenttia:

  1. Heh, taidat myydä vähän sikaa säkissä kun et oo kokonaan kuunnella levyä :D Olin tosin samoissa aatoksissa ensikuuntelulla, että onpa vahva levy - siis siinä vaiheessa kun olin vielä puolivälissä. Toka puolisko ei oo tosin auennu yhtä hyvin. Mut tykkään tästä enemmän kuin siitä viime levystä.

    VastaaPoista
  2. No joo, ihan oikeassahan oot. xp Myönnän, että oon tällänen innostuja, joka innostuu aina kaikesta liian helposti ja liian paljon. Tohkeissani olen jo menossa ennen kuin ehdin ajatella (tai tässä tapauksessa kuunnella) loppuun. :')

    No onneksi on ilmaiseksi kuunneltavissa, niin voi itse muodostaa mielipiteensä eikä tartte niinkään mun sanomisista välittää. :D

    VastaaPoista
  3. Parempi kai liika innostelu kuin liika varovaisuus niin kuin meikällä: en osaa sanoa mistään oikein mitään varmaa..:)

    VastaaPoista